A Trip to the Moon
S2, E9: Jackie surprises Silver by throwing her a half-birthday party that harks back to the parties she used to have as a child. Elsewhere, Navid sees Adrianna buying drugs from Jasper and confronts him about being a drug dealer, and Dixon discovers some upsetting truth about Sasha's pregnancy.