S1, E1: Cutting-edge imagery provides an inside look at the pregnancies of four animal moms – lion Maya, meerkat Swift, herding dog Brumby, and elephant Bisa as they embark on one of life’s most incredible journeys. Facing everything from snakes to cattle hooves, hunger to raging rivers, these moms triumph over challenges big and small on their way to bringing their babies safely into the world.