Aatma
S1, E4: Jay’s meeting with Jude and Kalpana’s showdown with Darius unravel a deeper conspiracy. Madhu Uberai, CEO of Uberlife Pharma, reveals a twisted and ruthless plot to exploit human suffering for profit. In the midst of it all, Omar becomes the latest subject of the sinister experiment.