Jeongnyeon: The Star is Born Act 6
S1, E6: Jeongnyeon is excited to play a soldier, while Jooran decides to help Youngseo, who is struggling to portray her character. Jeongnyeon feels strange when she sees the two of them getting closer and makes a huge mistake on stage.