Earnhardt All-Access with Dale Earnhardt Jr.
S1, E1: Dale rockets to stardom on NASCAR's biggest stage with an unprecedented championship, but a series of challenges on and off the track threatens his future; his upbringing inside North Carolina's racing culture sheds light on what drives him.