The Challenge: All Stars An All Star Is Born
S3, E1: Twenty-four Challenge All Stars, all finalists or winners, arrive in Panama to face off; all eyes are on the notorious Wes and Veronica as leave both their enemies and friends wondering what trouble they have in store.