An American Family
S2, E2: Kevin, Nora and Kitty go to pick up Justin, who has just returned home from the war, and McCallister finds that he's getting closer to the Walkers. Meanwhile, the truth is revealed between Sarah and Rebecca, and Tommy feels unable to get the hang of being a father.