Chicago Med An Inconvenient Truth
S3, E16: After taking the lead on a surgery, Dr Bekker feels the heat after something goes wrong. Dr Manning and Dr Charles are faced with a tough decision concerning a nine year old girl, and April and Dr Reese rush to find the son of a dying patient.