Clifford the Big Red Dog AND BIRDY MAKES 3/HOME IS WHERE THE FUN IS
S1, E3: Emily finds a baby bird and has to take care of it until it learns to fly, then she gets jealous that Jetta is allowed to go and see the amazing titanic tower in the exciting and bustling big city without her.