And the Upstairs Neighbor
S1, E14: Max and Caroline are suspicious of the new upstairs neighbor, Sophie (recurring guest star JENNIFER COOLIDGE -- The Secret Life of the American Teenager, Best in Show, American Pie, Legally Blonde), who moves in after the old tenant dies.