Girly Air Force Anima Core
S1, E3: Gripen's condition stabilizes when she's near Kei, but nobody knows why. The two of them train for the upcoming test flight using the simulator. If they can pass the test flight and Gripen can fight again, she'll be able to wipe out the Xi before long. But one day, Kei learns the truth about the Anima and the Daughters from an unexpected source.