Ate the Hamburgers Wearing the Hats
S1, E17: Alan offends Charlie by choosing their crazy cousins as Jake's guardians if he and Judith were to die. Later, Alan does some errands and leaves Jake with Charlie, who's still sulking over Alan's will. As the two play basketball, Jake falls, hitting his head. Charlie rushes him to the emergency room and finds that his charm with women doesn't work with the admitting nurse. Charlie knows the stakes are high, as he must prove to Alan that he can be a responsible guardian.