9-1-1: Nashville Bad Case of the Blues
S1, E4: Don and the 113 team respond to emergencies at a waterpark and a sorority house; the crew puts Blue's skills and knowledge to the test as he trains for his firefighter exam; Blythe digs into Blue's past.