Beach Sandals and B4 /Don't Place, Don't Draw, Don't Finish Up
S1, E2: Kakushi decides to take his assistants on a company trip to the ocean so he can watch over Hime while she's at summer camp. Later on, Kakushi's workplace is investigated after reports of suspicious activities.