Dance Academy Behind Barres
S1, E3: Tara has a crush on Ethan which threatens her friendship with Kat. To determine which is more important, with Sammy's help, Tara makes a list of pros and cons. However, Abigail emails Tara's list to the whole school, which creates a rift between them.