Chacha Vidhayak Hain Humare Bhaiya Ka Hoarding
S1, E4: Ronny begins his birthday celebrations with a surprise cake arriving at his doorstep with a love letter attached. Meanwhile, Avantika has a surprise planned for Ronny.