Ramses The Great: King of Ancient Egypt Birth Of A Dynasty
S1, E1: In 1323 BCE, Egypt was plunged into chaos following Akhenaten's attempted revolution. Paramessou, who had proven himself in the military field, succeeded Horemheb. The Ramesside dynasty was poised to rule.