New Panty & Stocking With Garterbelt Bitch Girls 4 Life; The Bodycard
S2, E2: Garterbelt has Panty, Stocking, Scanty, and Knee Socks search all over Daten City for a ghost made of water and oil. Later, in order to pay off three trillion Daten City dollars worth of bills, Panty competes in a card game.