Blade, Armor, Ash
S1, E3: Dragon Eaters are after Mercphobia to gain the power of Water God Dragon; Natsu and the others join in the battle to aid him, but the foes are strong; Gajeel, Juvia, and Lily investigate Touka despite the protest from Levy.