Blue Ivy
S4, E20: PJ proposes to Naomi, but Annie discovers that he needs to get married in order to be given the rest of his trust fund. Meanwhile, Dixon confesses to Navid that he has signed a record contract but hasn't told Adrianna about it because the label has no intention of signing her too. Later, Dixon accepts a gig playing with singer Haley Reinhart but doesn't tell Adrianna.