Hart of Dixie BlueBell
S4, E10: In the season finale, as Zoe and Wade try to work out their issues, Zoe makes a life-changing decision and Wade does everything he can to make it happen before their baby is born. Lavon feels guilty about misleading Lemon and is determined to make things right. Meanwhile, George and AnnaBeth are frustrated with their current situation, leaving them with a big decision to make.