Tim Rex in Space Boots / Moon Parrot / Tailball
S1, E104: Tim tries out some new rocket boots which soon fly out of control. Tim, Tommy and Tia bird-sit the Bronte's MoonParrot. Tim, Tommy and Tia take on their parents at Tailball.