California Part 1
S5, E21: After Mateo and Cheyenne disagree on how to celebrate her 21st birthday, Cheyenne enlists Bo's help to make it memorable. Elsewhere, Dina tries to help Amy keep a huge secret from Jonah, and Glenn annoys Garrett.