Toddlers & Tiaras Cambrie Vs. Jaimie: Welcome To The Glitz Jungle!
S7, E2: The Jungle Safari Pageant roars on. Cambrie's kids are on point but Jaimie's aren't. Which team will reign Ultimate Grand Supreme?