Candyland
S2, E3: Cooper makes New York Magazine's Top 25 Doctors list, giving him reason to gloat and flabbergasting most of the staff. Meanwhile, Jackie faces new challenges at home and at work with Grace's escalating anxiety and Jackie's increasingly conspicuous drug abuse. Eddie breaks boundaries and gets too close for comfort.