Cayman We Get Along?
S4, E15: The ladies head to the Cayman Islands, but things get off to a bumpy start when Karen and Gizelle engage in a showdown in the hotel lobby. Meanwhile, Ashley confronts Katie about the gossip she's been spreading about her husband.