Cerberus
S1, E2: After the fight with Dusk, Yamato wakes up in the hospital; Detective Kouga tells Yamato that Eiji's dead and pressures him to join the PSSS; Dusk mounts an attack to free its people from the hospital, Yamato is forced to make a choice.