Chacha Vidhayak Hain Humare Chacha ka Driver
S1, E5: Ronny takes a job from ChachaJi to put up posters on the sidewalks. ChachaJi's driver and trusted sidekick is harassing Avantika's friend, so she enlists Ronny's help.