FC Barcelona: A New Era Chapter 3
S1, E3: On 8 November 2021, Xavi Hernández is presented as the new coach. Xavi motivates the squad and rediscovers the style of play. Torres and Auba are signed and Dani Alves returns with honours. Barcelona start to climb the table.