S1, E3: Letter G, the gardener, is growing grapes in his garden. Charlie wants to bring them to the alphabet party. / Letter H has a wonderful new hat to take to the alphabet party, but it gets blown away by the wind. / Letter I and Charlie decide to take an igloo to the Alphabet party.