Chase and Lies A Body in the Basement
S1, E4: When 32-year-old Adam Chase goes missing, police comb the woods and fields of Ontario County, New York, but come up with nothing; it takes a months-long efforts of a private investigator to at last reveal the truth and Adam's terrifying fate.