Bail Jumpers Cheerleading, God and Vasectomies
S1, E4: Tony and Harvey haul in Shivontae, a single mum who used to be a cheerleader. In Ohio, Judy and Jaden bring in Manuel, who believes God sends him visions. In North Carolina, John and Kay arrest Hardy.