Chef Rescue Necklace Negotiator
S2, E13: Greg and Jen hire Allie to cook for them on Valentine's Day, Matt and Colleen try to adopt a dog from a judgemental animal advocate, John and Joan attempt to buy a classic car, and a boy gives a necklace to Sophia on Valentine's Day.