Churched
S2, E5: When the Johnsons' neighbours invite them to a Sunday church service, Dre fights his instinct to say no to everything and agrees. As a result, the family have a wonderful day and realise they should say yes to things more often. Meanwhile, Jack and Diane find out they were never baptised.