Elisabeth Rioux: Unfiltered Ciao Bella
S1, E5: Elisabeth arrives in Italy for a meeting with the hair care company. The Rioux family celebrates Dolores' pregnancy at a baby shower while Elisabeth's romantic relationship starts to crumble.