The Adventures of Kid Danger Clone Babies / Flying Spiders
S1, E2: Feeling that being Captain Man is too much work for just one person, Ray and Schwoz hatch a plan to clone Ray. Captain Man and Kid Danger race against the clock to stop Daddy Longlegs from unleashing his army of spiders.