Cock of the Sleepwalk
S9, E11: Stan mixes up his night-time routine after his 100th kill, but mistakenly unleashes a good Stan in his sleep. He's hell-bent on pursuing all the good deeds that the real Stan would never consider, and stopping him from ever killing again.