Connecting Over Food With Chef Erin French
S1, E2: Chef Erin French joins Ina Garten in the Hamptons; Ina bakes up banana crunch muffins, and Erin shares the secret to her dad's meatloaf before they take in some of Ina's favourite spots, including Carissa's Bakery for sweet treats.