Copenhagen
S2, E3: Comedian Noel Fielding joins Richard Ayoade for 48 fast hours in the Danish capital. Sticking to Richard's travel mantra of ruthless time efficiency, the pair manage to pack cycling, sightseeing, art, beer, roller coasters and alternative living.