New Amsterdam Croaklahoma
S1, E15: Max bonds with his fellow patients, undergoing chemotherapy at the same time, but a serious conversation sends him on a downward spiral. Meanwhile, Reynolds struggles to handle a difficult situation and Iggy has a realisation concerning his daughter.