Cross My Heart
S1, E4: Dalen Spratt, Juwan Mass and Marcus Harvey do time in the most haunted penitentiary in the Wild West. They delve into ghost stories and uncover gruesome truths to confront paranormal presences lurking inside the Yuma Territorial Prison.