Crush, Chop & Burn, Part 1
S1, E1: Siblings Chase, Adam, and Bree are high-tech bionic clones who are part of a top secret military development. Each has unique special skills - Chase is most intelligent, Adam has the most strength, and Bree is the quickest. Their creator, high-tech inventor Donald Davenport, keeps them in a secret lab isolated from the world, but after they spend a day at school, they realise there is more to life than being military weapons.