Damned if You Do...
S5, E13: Michael and Fiona go to Puerto Rico to kidnap a financial hacker whose software they need for Anson. However, things get complicated when some dangerous enemies are waiting for the hacker back in Miami. Meanwhile, Madeline gets some training from Sam and Jesse to retrieve sensitive information from the police.