Dead and Forgotten
S1, E2: Dalen Spratt, Juwan Mass and Marcus Harvey check into a Michigan asylum to determine what truly haunts its abandoned grounds; as the guys sift through the facility's sordid past, they encounter restless souls who refuse to be forgotten in death.