Dealing with Lando / Han and Chewie Strike Back
S1, E3: Pace and Lena meet the smoothest mover and shaker in the galaxy, Lando Calrissian. Pace and Lena reunite with Han and Chewie, and encounter a fearsome Zillo Beast.