Death and Taxes
S6, E15: A fire breaks out in an accountant's office and a car crashes into a "living funeral"; Athena is shocked when a suspect dies in her custody minutes after she arrests him; Buck is attracted to a death doula; Maddie and Chimney are audited by the IRS.