Delivery of Destiny / Let's Bounce
S3, E23: Following Paul the Delivery Man around his stops, Phineas and Ferbs house, Doofenshmirtz's Evil Inc and OWCA, we discover a new hero when Paul helps to save the town. Inspired by Ferbs anti-gravity device, Phineas suspends trampolines all over town.