Depositions
S6, E10: With Carol's lawyer at Cloud 9 to depose the employees, Jonah tries to ease Glenn's nerves; Mateo enlists Sandra's help hiding the details of his work arrangement while Dina grows concerned about Garrett's behaviour at customer service.