Derek Sucks
S2, E3: Angie is sent into a tailspin when her long-absent ex-boyfriend Derek suddenly appears on her doorstep. Angie asks Will and Miggy for help because, despite his faults, she can't resist Derek. Later, Douglas and Poppy try for a romantic second date.