S2, E6: Dexter is none too pleased that a copy-cat killer, inspired by the Bay Harbour Butcher, is dishing out his own brand of vigilante justice. It may be a welcome distraction for the FBI, but Dexter still has a surveillance video to get rid of and hunting down his `fan' is just going to get in the way. Meanwhile, Dexter's relationship with Lila is not working for Rita.